Test metabolického typu

JAKÉ JE IDEÁLNÍ SLOŽENÍ VAŠÍ STRAVY?                                      PŘEVAŽUJE U VÁS VE STRAVĚ SPÍŠE MASO A TUK?

NEBO UPŘEDNOSTNÍTE OBILOVINY A ZELENINU?                         CO VAŠE TĚLO PŘEMĚŇUJE LÉPE NA ENERGII?

 

Test se skládá z 65 otázek, které jsou sestaveny tak, aby co nejpřesněji odhlalili váš metabolický typ. Na test si udělejte dost času.

Jeho vyplnění může trvat i 30 minut.

 

POKYNY:

U KAŽDÉ Z NÁSLEDUJÍCÍCH OTÁZEK, PROSÍM, OZNAČTE JEDNU ODPOVĚĎ (A, B NEBO C), KTERÁ VÁM NEJLÉPE ODPOVÍDÁ.

1) Některé otázky mají pouze jednu odpověď. Pokud Vám nevyhovuje nechte ji nezodpovězenou.

2) V některých případech můžete mít pocit, že žádná z odpovědí na danou otázku Vás přesně nevystihuje. V takovém případě se tím netrapte a vyberte z nich tu odpověď, která je vám nejbližší.

3) Pamatujte si, že hledáme vaše hlavní metabolické vzory neboli tendence, takže se nemusíte trápit nad detaily nebo jednotlivými slovy každé otázky či odpovědi.

4) Odpovídejte, prosím, na všechny otázky tak, aby to bylo v souladu s vaší současnou situací, ne jak to bylo dřív anebo jak si myslíte, že by to mělo být. Snažte se být co nejvíc pozorní a poctiví a pamatujte si, že nejsou žádné dobré ani špatné odpovědi!

5) Může vás zaskočit, že na některou z otázek opravdu neznáte odpověď. Například nemusíte z hlavy vědět, jaké jsou vaše reakce na určité typy potravin nebo na jejich kombinace. V takovém případě s testem počkejte až do doby, než si reakce na zmiňované potraviny vyzkoušíte.

I když byste se neměli nad žádnou otázkou tohoto testu trápit, přesnost odpovědí je ale natolik důležitá, že je lepší nechat si na ně dost času a nespěchat.

Zdroj: WOLCOTT, William L a Trish FAHEY. Metabolické typy: převratný způsob stravování. Praha: Mandala, c2009, 355 s. ISBN 978-809-0183-544.  

1. Hněv a podrážděnost

2. Úzkost

3. Ideální snídaně

4. Preferovaná jídla

5. Podnebí

6. Tlak na prsou

7. Káva

8. Chuť na snídani

9. Chuť na oběd

10. Chuť na večeři

11. Soustředění

12. Kašel

13. Popraskaná pokožka

14. Nezvladatelná chuť na některá jídla

15. Lupy

16. Deprese

17. Zákusky

18. Oblíbené zákusky

19. Ideální večeře

20. Barva uší

21. Jídlo před spaním

22. Těžko stravitelné jídlo před spaním

23. Lehce stravitelné jídlo před spaním

24. Sladkosti před spaním

25. Jak často potřebujete jíst

26. Stravovací návyky

27. Vlhkost očí

28. Vynechání hlavního jídla

29. Barva tváří

30. Pleť

31. Tučné jídlo

32. Nehty

33. Ovocný salát k obědu

34. Přibývání na váze

35. Dávivý reflex

36. Husí kůže

37. Stimulanty

38. Reakce na těžké, tučné jídlo

39. Pocity hladu

40. Úbytek energie

41. Bodnutí nebo štípnutí hmyzem

42. Nespavost

43. Svědění očí

44. Svědění pokožky

45. Množství jídla

46. Vlhký nos

47. Ovocná šťáva mezi jídly

48. Osobnost

49. Brambory

50. Červené maso

51. Velikost zornic

52. Salát k obědu

53. Množství slin

54. Slaná jídla

55. Svačiny

56. Oblíbené svačiny

57. Kýchání

58. Společenskost

59. Kyselé jídlo

60. Fyzická a duševní výdrž

61. Sladkosti

62. Maso k snídani

63. Červené maso k obědu

64. Červené maso k večeři

65. Oblíbená večeře



Odesláním tohoto formuláře souhlasíte ze zpracováním osobních údajů a registrací e-mailu k zasílání newsletteru.